خبرگزاری کار ایران

با ارسال پیامک به داوطلبان حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج؛

برخی داوطلبان مجلس جهت دریافت جوابیه هیأت اجرایی به فرمانداری بوئین زهرا مراجعه کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۴۰۸

پس از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم، فرمانداری شهرستان بوئین‌زهرا به برخی از داوطلبان در حوزه انتخابیه بوئین‌زهرا و آوج پیامکی مبنی بر مراجعه به فرمانداری برای دریافت جوابیه هیأت اجرایی ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پس از پایان بررسی‌های هیأت‌های اجرایی برای صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم، از طرف فرمانداری بوئین‌زهرا پیامکی  برای برخی از داوطلبان مجلس ارسال شده است.

ظاهرا کسانی که این پیامک را دریافت کرده‌اند توسط هیات اجرایی رد صلاحیت شده و یا احراز صلاحیت نشده‌اند.

بر اساس همین گزارش داوطلبان به استناد این پیامک، امروز /جمعه/ به فرمانداری این شهرستان مراجعه کردند و نامه‌ای محرمانه که در آن علت رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت آنان قید شده است، دریافت کرده‌اند.

این داوطلبان طی چهار روز آینده مهلت دارند به هیأت نظارت بر انتخابات استان واقع در قزوین-خیابان فلسطین-حد فاصل چهارراه عمران و فلسطین روبروی ورزشگاه شهید بابایی مراجعه کرده و اعتراض خود را به هیات نظارت تسلیم کنند.

همچنین در اجرای ماده 62 قانون انتخابات و تبصره آن داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند حضوراً توضیحات و دفاعیات خود را به سمع اعضای هیات نظارت استان برسانند.

لازم به ذکر است فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه به استناد ماده 61 قانون انتخابات در صورت تقاضای کتبی داوطلبان رد صلاحیت شده مکلف‌اند تا دلایل و مستندات قانونی خود را در خصوص علت رد صلاحیت داوطلب به وی تسلیم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز