خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

مدیران قدیمی جای خودشان را به مدیران تازه نفس و جوان بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۳۹۳

معاون استاندار فارس گفت: دولت در حوزه مردمی سازی و استفاده از ظرفیت مردم هنوز به هدف مدنظر نرسیده است، ساختارهایی ایجاد شده است اما کافی نیست.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی در نشست دبیران مجمع مطالبه گران استان فارس در پاسخ به انتقاد مطرح شده در خصوص تغییر اندک مدیران در رده های میانی و شهرستانی، افزود: مدیرانی که سالیان زیادی را در یک پست و مقام هستند ، بایستی جای خودشان را به نیروهای تازه نفس و جوان البته جهادی و انقلابی بدهند تا یک پویایی در آن سمت ایجاد شود.

وی افزود: با گذشت بیش از ۴۴ سال از انقلاب شناخت صحیحی از مطالبه گری بوجود نیامده است و متاسفانه مطالبه گری درست خوب جا نیفتاده است که عاقبت آن را در پیگیری نشدن دقیق کرسی های آزاد اندیشی، فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری می توان دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تصریح کرد: انتقاد با مطالبه گری تفاوت دارد؛ انتقاد صرفا بیان مشکل است؛ اما مطالبه گری شناخت مشکل، پیدا کردن راهکار، هموار کردن برای راهکار و بعد بیان مشکل و مساله است.

قزل سفلی در خصوص عملکرد دولت ادامه داد: دولت باید برای میدان داری گروه‌های مردمی جهت حل مسائل کشور بسترهای قانونی لازم را بسرعت بوجود بیاورد؛ البته تلاش هایی هم در حال انجام است، بطور مثال تلاش می‌شود در جلسات اداری از گروه‌های مردمی در تصمیم گیری ها استفاده شود.

وی در ادامه افزود: مجمع مطالبه گران استان فارس می‌تواند از فرصت ایجاد شده استفاده کند و مطالبه گری را از قالب عمومی به سمت فضاهای تخصصی و مساله محور پیش ببرد، این مجمع در حوزه رفتاری باید آسیب شناسی از مدل های مطالبه گری انجام دهد، بررسی کند کجا موفق و کجا ناموفق بوده است. 

وی خطاب به دبیران مجمع مطالبه گران گفت: در مسیر مطالبه گری نباید ناامید و خدای نکرده خسته شد؛ می بایست با مسائل کشور و مردم بصورت عملی ارتباط بگیرید و با اندیشه ورزی و بهره گیری از علم و فکر مسائل را پیگیری کنید. البته در این مسیر بایستی مراقبت بشود که دشمن از مطالبه بحق سوء استفاده نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز