خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فاز اول کمربندی شریانی ارومیه آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۲۷

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه گفت: فاز اول کمربند شریانی ارومیه در روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم صفری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در راستای فعالیت‌های تکمیلی پل قوسی یوترن روگذر باغ رضوان و عملیات خاکبرداری، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی فاز اول به اتمام رسیده و هم اکنون فعالیت‌های تکمیلی نصب تابلوهای راهنمایی، علائم هشدار دهنده، چراغ‌های چشمک‌زن و تهیه و اجرای روشنایی به همراه فعالیت‌های فضای سبز در روفوژ و فضاهای باز پروژه و رنگ‌آمیزی جداول و متعاقبا خط‌کشی خیابان‌های این مجموعه از بزرگراه بیرونی شهر ارومیه در چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی بیان کرد: رینگ سوم یا کمربند بیرونی شهر ارومیه بزرگترین پروژه شهری بوده که در فاز اول پروژه به میزان ۴۸۵هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۸هزار مترمکعب زیرسازی، ۱۰هزلر و ۸۰۰ متر جدول‌گذاری، ۸۰ هزار مترمربع آسفالت، ۶۷هزار کیلوگرم گاردریل و ۳هزار مترمربع تابلیه انجام شده است.

وی افزود: با بهره برداری از فاز اول این کمر بندی شاهد کاهش بخش قابل توجهی از  ترافیک در این بخش از شهر ارومیه خواهیم بود.

صفری ادامه داد: پروژه بزرگ کمربندی دوم از جنبه های مختلف چون کنترل ترافیک میانی و اتصال کمربندی میانی به کمربند بیرونی شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز