خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

واحدهای نیمه تمام مسکن مهر استان به صورت جدی تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۲۰

استاندار لرستان گفت: تعیین تکلیف واحدهای نیمه تمام مسکن مهر، تامین منابع و اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و به صورت جدی به آن پرداخته شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار بعد از ظهر روز شنبه در نشست شورای مسکن استان بر تعیین تکلیف واحدهای نیمه تمام مسکن مهر استان تاکید کرد و اظهار داشت: اقدام و سرعت بخشیدن بانک‌ها در اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن لرستان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مولدسازی زمین‌های مسطح لرستان در رفع مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن موثر است، افزود: همچنین بانک‌ها باید در این راستا همراهی لازم را داشته باشند، چراکه به دلایلی این همکاری صورت نمی‌گیرد و با همدل شدن می‌توان در طرح نهضت ملی مسکن به مدل یکنواخت دست پیدا کرد.

استاندار لرستان ادامه داد: ایجاد سکونت‌گاه‌های جدید در قالب شهرهایی که دارای محدودیت هستند، در دستور کار است که باید مدل‌های مختلف بررسی و در این راستا باید از زمین‌های درجه یک و ۲ که قابلیت تولید و کشاورزی دارند، استفاده شود.

زیویار بیان کرد: زمین‌هایی که قابلیت تولید و کشاورزی دارند، می‌توانند نیاز مسکن را هم برطرف کنند که باید اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی یادآور شد: لرستان در این راستا دارای استعدادهای بسیاری است که می‌توان گام‌های خوبی برداشت، در شهرهایی از این استان می‌توان هم نیازهای تامین مسکن ، اشتغال و جنبه گردشگری را در نظر گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها در این خصوص همراهی نکرده‌اند، ادامه داد: از آنجا که در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و کارنامه‌ خوبی را ارائه کنیم، با این دستگاه‌ها و بخش‌ها برخورد جدی خواهیم داشت.

زیویار با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن در لرستان با چالش زمین روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: استفاده از طرح‌های ابتکاری همچون مولدسازی زمین‌های مسطح می‌تواند در زمینه تامین زمین کمک‌کننده باشد و در اختیار پیمانکاران قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز