خبرگزاری کار ایران

هیات والیبال اردبیل به عنوان هیات برتر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۸۵

رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل گفت: هیات والیبال شهرستان اردبیل از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به عنوان هیات برتر در شهرستان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، امیر آریش در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت هیأت والیبال شهرستان در فعالیت‌های مجمع مردمی ورزش محله محور اظهار کرد: هیأت والیبال شهرستان اردبیل از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به عنوان هیأت برتر در شهرستان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه ۵۳ هیأت ورزشی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت می‌کنند، گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) از ۱۰ هیأت ورزشی شهرستان اردبیل تجلیل شد که هیأت والیبال نیز جز این هیأت‌ها بود.

رئیس هیأت والیبال شهرستان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت‌های مختلف در مناطق محروم و کم برخوردار ادامه داد: استعدادهای درخشان و نهفته‌ای در رشته والیبال در این مسابقات کشف شده است که امیدواریم در آینده با برگزاری مداوم این برنامه‌ها شاهد شکوفا شدن استعدادهای بیشتر در شهرستان باشیم.

آریش بیان کرد: توانمندسازی مربیان می‌تواند در پرورش استعدادهای برتر والیبال شهرستان تأثیر به سزایی داشته باشد که در این راستا اتخاذ تمهیدات ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز