خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان خبرداد؛

مصدومیت محیط بان لرستانی در تعقیب و گریز شکارچیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۰۸۴

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از مصدومیت یک محیط بان در تعقیب و گریز شبانه شکارچیان متخلف خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی سالاروند روز شنبه - شش آبان ماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بنابر گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به منطقه‌ حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد، نیروهای گشت اجرایی یگان حفاظت اداره کل با همکاری محیط بانان شهرستان سلسله و مسوول منطقه حفاظت شده سفیدکوه بلافاصله به محل مورد نظر حرکت کردند که پس از ساعت‌ها گشت، پایش و تعقیب و گریز شبانه، موفق به دستگیری شکارچیان متخلف شدند.

وی افزود: در حین تعقیب و گریز شبانه، یکی از محیط‌بان منطقه دچار آسیب از ناحیه کتف شد که بعد از حدود ۲ساعت پیاده روی با کتف آسیب دیده در اولین پاسگاه محیط‌بانی، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و اکنون حال وی مساعد است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ادامه داد: از این شکارچیان متخلف و سابقه‌دار، یک لاشه بز کوهی شکار شده‌ به همراه یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار، کشف و ضبط شد که با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

سالاروند از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز