خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد:

کشف و ضبط ۹ عدد سنجاب در بازار خلیج تهران

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۵۳۰

به علت شلوغی و ازدحام جمعیت، شناسایی عامل فروش سنجاب‌ها بی‌نتیجه ماند و ماموران این حیوانات را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط ۹ عدد سنجاب در طی گشت و پایش ماموران اجرایی از بازار خرید و فروش پرندگان خلیج خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل میرانزاده با اعلام این خبر گفت: صبح امروز ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران جهت گشت و پایش بازار خرید و فروش پرندگان خلیج و شناسایی غرفه‌هایی که اقدام به خرید و فروش غیر مجاز جانوران وحشی می‌کنند به این محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از بررسی درمحل یک غرفه ۹ سر سنجاب وحشی را مشاهده و ضبط کردند، افزود: متاسفانه درحین توقیف و ضبط سنجاب‌ها به علت شلوغی و ازدحام جمعیت، شناسایی عامل فروش سنجاب‌ها بی‌نتیجه ماند و ماموران این حیوانات را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل کردند.

میرانزاده تصریح کرد: پس از اطمینان از وضعیت سلامت سنجاب‌ها و بر طبق نظر کار‌شناسان اداره محیط زیست طبیعی، این حیوانات در زیستگاه طبیعی خود‌‌ رها سازی شدند.

وی با اشاره به اینکه اقدام عامل فروش این سنجاب‌ها به استناد قوانین و مقررات و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، بر خلاف قوانین و مقررات می‌باشد تصریح کرد: پرونده تخلف متهم تشکیل و در مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده‌ چنین مواردی، محیط زیست استان تهران را با شماره تلفن‌های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۷۷۳۵۵۷۸۱ الی ۴ در جریان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز