خبرگزاری کار ایران

کارخانه شیشه سازی لرستان به چرخه تولید باز می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۷۵

کارخانه شیشه سازی لرستان در الیگودرز پس از ۱۰ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایلنا، بابک ترکی رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران با اشاره به انجام مذاکرات جدی با مدیران بانک‌های سپه و صادرات و امور مالیاتی سازمان تامین اجتماعی برای بازگشت به تولید کارخانه شیشه سازی الیگودرز گفت: با اقدامات قضائی انجام شده، تمام بدهی‌های این واحد پرداخت شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این کارخانه هیچ‌گونه بدهی نداشته و به نوعی از ورشکستگی خارج شده است.

این مسئول، با بیان اینکه این کارخانه پس از ۱۰ سال در اختیار صاحبان اصلی قرار گرفته است، یادآور شد: اکنون و با حمایت اداره تسویه و امور ورشکستگی دادگستری تهران، این کارخانه به چرخه تولید بازگشت.

رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران بیان کرد: کارخانه شیشه الیگودرز با ۴ خط تولید سالانه ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن انواع ظروف آشپزخانه را دارد و حدود ۳۰ تن تولید روزانه این شرکت است.

سعید رضایی، مدیرعامل کارخانه با اشاره به اینکه ما اکنون ۴۰ درصد از زیرساخت‌های لازم را در اختیار داریم از مسئولان خواست برای راه اندازی فاز دوم این واحد همکاری لازم را داشته باشند.

کارخانه شیشه سازی لرستان در الیگودرز با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر علاوه بر تولید ظروف بلور و شیشه‌ای مورد نیاز کشور، ۳۰ درصد از تولیدات خود را به کشور‌های ترکیه، افغانستان، پاکستان و رومانی صادر می‌کند.

به گفته رامین احدی پور، مدیر داخلی کارخانه شیشه سازی لرستان این واحد با ۴ خط تولید روزانه حدود ۳۰ تن و سالانه ۱۰ هزار تن انواع ظروف آشپزخانه را روانه بازار می‌کند.

کارخانه شیشه سازی لرستان در الیگودرز سال ۱۳۷۰ برای تولید انواع ظروف آشپزخانه راه اندازی، اما از سال ۱۳۹۲ به دلیل مشکلات مالی و بانکی تعطیل شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز