خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

رهایی گروگان در شیراز با اقدامات عملیاتی پلیس فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۳۳

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد هوایی و زمینی پلیس، گفت: در این خصوص گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را به صورت صحیح و سالم رها کردند.

به گزارش ایلنا، سردار رهام بخش اظهار داشت: حدود ساعت ۱۲۲۰ ظهر امروز پنجشنبه ۴ آبان ماه، سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که سه نفر مرد بوده و یک نفر از آن ها مسلح به سلاح کمری بوده است در بلوار چمران شیراز مقابل ساختمان دادسرای ناحیه ۲ به سمت ۲ نفر مرد دیگر تیراندازی کرده و ضمن گروگان گرفتن یک خانم متواری می‌شوند.

حبیبی گفت: از همان لحظه وقوع این حادثه ، شناسایی و دستگیری گروگان گیران و قاتل مسلح و همدستانش به صورت ویژه در دستور کار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و رصدهای پلیس به صورت گشت هوایی و زمینی، گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، خانم گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

حبیبی با بیان اینکه گروگانگیران و قاتلان فراری شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد؛ تاکید کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز