خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران شهری؛

بوستان شهربانوی کوهسنگی مشهد به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۰۶۰

با حضور مدیران شهری مشهد، بوستان شهربانو کوهسنگی و ۱۷ پروژه عمرانی و زوده بازده در مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در این مراسم اظهار داشت: هیچ پروژه‌ای بدون هدف، برنامه و راهکار تعیین شده انجام نمی‌شود، زیرا ما به دنبال شناسایی نیازهای شهر و تامین آنها هستیم، لذا تا پایان دوره مدیریت ششم تعداد بوستان‌های بانوان در سطح شهر مشهد دوبرابر خواهد شد.

وی افزود: مشهد پارک‌های بسیاری دارد که برخی از آنها دارای شهرت ملی نیز هستند که یکی از خاص‌ترین آنها بوستان کوهسنگی با ۱۰۰ هکتار مساحت است خدمات مدیریت شهری در دوره ششم هدف‌گذاری شده و براساس نیازسنجی محدوده‌های مختلف شهر است.

قلندر شریف گفت: هیچ پروژه‌ای بدون هدف، برنامه و راهکار تعیین شده انجام نمی‌شود، زیرا ما به دنبال شناسایی نیازهای شهر و تامین آنها هستیم. رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر و توسعه خدمات در شرق مشهد جزو کلان پروژه‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود‌.

شهردار مشهد بیان کرد: پیگیری طرح تفصیلی یکی از مسائلی بود که حاشیه شهر به آن نیاز مبرم داشت و ما توانستیم با تکمیل طرح تفصیلی زمینه را برای ارائه خدمات بهتر در این بخش شهر فراهم سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز