خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۴۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با حضور مدیرکل استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر معارفه و از زحمات علی صفدری مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، پوریا جلالی، امروز (۲۹ مهر) در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه برای پیشبرد بهتر امور در فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تلاش خواهم کرد، خطاب به جامعه فرهنگ و هنر استان گفت: قول می‌دهم تمام وقت و تجربه خود را در راه خدمتگزاری به شما و مردم استان صرف کنم.

وی ادامه داد: اگر زیرساخت ها و پشتوانه لازم را در حوزه فرهنگ و رسانه داشته باشیم، می‌توانیم کرمانشاه را به کانون رخدادهای فاخر فرهنگی و هنری تبدیل کنیم.

جلالی یکی از رویکردهای خود را همکاری و همراهی با دستگاه های فرهنگی همسو عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به بهترین‌ها به همیاری و همراهی این دستگاه‌ها نیاز داریم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین به پرسنل این اداره کل قول داد، برای تامین رفاهیات آنها تلاش کند.

علی صفدری مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با اشاره به مهمترین رویکردهایی که طی حدود دو سال مدیریت خود در این اداره کل داشته، اظهار کرد: یکی  از اولویت های ما در این مدت، عدالت در حوزه فرهنگ و رسانه بود و برای نمونه در آموزش‌های این حوزه  به تمام نقاط استان حتی نقاط محروم توجه داشتیم.

وی افزود: ارائه آموزش در حوزه های مختلف یکی دیگر از رویکردهای ما در این مدت بود که اقدامات قابل توجهی را در این حوزه انجام دادیم.

صفدری در ادامه توجه به نیروی انسانی را از دیگر اولویت های خود طی این مدت عنوان کرد و گفت: تربیت نیروهای کارآمد و جوان یکی از رویکردهای ما بود تا بتوانند بار وظایف کثیر مجموعه فرهنگ استان را به دوش بکشند.

وی اظهار کرد: در دوران مسئولیتم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تلاش کردم تا هر کاری را در  هر حوزه‌ای با مشورت اصحاب متخصص و پیشکسوت همان حوزه انجام دهم.

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از برگزاری برنامه های مختلفی همچون جشنواره های تئاتر، موسیقی، تجسمی، شعر و مد و لباس یاد کرد و گفت: همچنین برای اولین بار با برگزاری نمایشگاه قرآنی، قرارگاه قرآنی استان هم تشکیل شد.

وی به همکاری خود با دستگاه های حوزه فرهنگ هم اشاره کرد و افزود: طی این مدت به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هم توجه داشتیم.

صفدری در پایان گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته، کماکان کاستی ها و ضعف هایی هم بود که آنها را شناسایی و احصاء کرده و به سرپرست جدید آنها را انتقال دادم و اکنون سنگر را به ایشان به عنوان یک سرباز ارزشی می‌سپارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز