خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین خبر داد؛

قول مساعد رئیس دیوان عدالت اداری برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۵۵

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در راستای حل مشکل بیمه رانندگان ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری قزوین، موضوع در دیدار با ریاست دیوان عدالت اداری مطرح و برای پیگیری آن قول مساعد داده شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا وثوق‌نیا گفت: از سال 1393 سایت تامین اجتماعی به علت بدهی دولت برای پذیرش بیمه شده جدید مسدود شد و همین مسئله موجب شد آن دسته از رانندگانی که پس از این سال وارد ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری شده بودند، نتوانند از بیمه یارانه‌ای برخوردار شوند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: سال 1401 تعدادی از رانندگان ناوگان بار و مسافر درون شهری به صورت خودجوش برای برقراری بیمه خود، در دیوان عدالت اداری طرح دعوی کردند که بنا به رأی دیوان، بیمه آنان برقرار شد.

وی عنوان کرد: با وجود این رأی صریح، برقراری بیمه رانندگان در سال 1402 توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها و تامین اجتماعی اجرایی نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع، رفع مشکل بیمه رانندگان بار و مسافر درون شهری مورد پیگیری قرار گرفت و ریاست دیوان قول مساعد داد که پیگیری‌های لازم جهت حل معضل این صنف خدوم و زحمتکش را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز