خبرگزاری کار ایران

درآغازین روز از هفته تربیت بدنی انجام شد؛

برگزاری همایش پیاده‌روی فرهنگیان شیرازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۳۱

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: فعالیت‌های هفته تربیت بدنی و ورزش از بیست و ششم مهرماه آغاز و تا دوم آبانماه با شعار «ورزش، تندرستی، ایران قوی» برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سید کاظم حسینی در حاشیه همایش پیاده‌روی فرهنگیان شیرازی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: این همایش پیاده روی در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور جمعی از مدیران و کارکنان آموزش و پرورش فارس، دانشگاه فرهنگیان، نواحی چهارگانه شیراز، ادارات آموزش و پرورش استثنایی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آموزش و پرورش عشایری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و...، با شعار ورزش هویت ملی اتحاد و همبستگی در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد.

وی افزود: در این همایش که در راستای تشویق وترغیب کارکنان به فعالیت های ورزشی صورت گرفت جمع کثیری از همکاران فرهنگی حضور داشتند.

حسینی افزود: در انتهای این پیاده روی بر اساس قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: فعالیت های هفته تربیت بدنی و ورزش از بیست و ششم مهرماه آغاز و تا دوم آبان ماه با شعار «ورزش، تندرستی، ایران قوی» برگزار می شود.

حسینی گفت: افتتاح ۳۴ زمین چمن ورزشی و اتاق ورزش در مدارس استان، افتتاح کانون تندرستی و کلاس درس تربیت بدنی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه، برگزاری برنامه های ورزشی دختران آفتاب و ...، از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه های هر یک از روزهای هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار جداگانه ای برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: ایستگاه سلامت، ایستگاه بازی فکری، ایستگاه بازی ورزشی دارت، و ...، از جمله ایستگاه های بود که در محل پیاده روی برپا شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز