خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش‌وپرورش مطرح کرد:

لزوم تحول کیفیت درس تربیت بدنی/ بهره‌برداری از هزار فضای ورزشی تا مهرماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۰۲

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش گفت: ۵ هزار فضای ورزشی در آموزش و پرورش داریم که می‌توان از همه آنها بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست شورای عالی تشکیلاتی مسابقات و جشنواره‌های ورزشی دانش‌آموزان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران، معاونین فدراسیون ورزش دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان ورزشی، صبح امروز ۱۸ مردادماه در اردگاه شهید باهنر برگزار شد.

صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش در ابتدای این نشست با بیان ارتباط این وزارتخانه با فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: بالغ بر ۳۰ هزار معلم پای کار در آموزش و پرورش وجود دارد و ۵ هزار فضای ورزشی در آموزش و پرورش داریم که می‌توان از همه آنها بهره برد.

ستاری فرد افزود: ما در حال حاضر مسابقات ورزشی خوبی داریم و لازم است برای افزایش هم افزایی این جلسات شکل بگیرد. ما روی هزار مجموعه ورزشی در اولین قدم برنامه ریزی کردیم تا در اختیار مردم قرار دهیم و امروز ۹۳۳ مجموعه ورزشی در اختیار خانواده‌هاست و پنجشنبه مادران و دختران و جمعه‌ها مختص پدران و پسران است که خانواده‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.

معاون وزیر تاکید کرد: در حال حاضر ۲۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه را بهره برداری می‌کنیم و مهرماه هزار فضای ورزشی به بهره برداری خواهد رسید که در شش ماه توانستیم این تعداد فضای ورزشی را به بهره برداری کنیم.

او ادامه داد: بعد از سیزده سال ۱۴۰ هزار و ۳۰ نفر همکار فرهنگی آقا و خانم در هفت رشته ورزشی در مسابقات شرکت کردند.

ستاری فرد با اشاره به اهمیت پوشش رشته‌های ورزشی مختلف و همبستگی وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: کیفیت بخشی دروس تربیت بدنی از اهداف حائز اهمیت است و در این راستا به ارزشیابی معلمان و درس تربیت بدنی توجه لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز