خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

تخریب بیش از 300 مخزن فلزی و پلاستیکی و 40 کیلومتر لوله انتقال سوخت در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۳۱

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در منطقه گچین در بامداد امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی پلیس در استان هرمزگان بحث مقابله و مبارزه جدی با قاچاق است و در این حوزه قاچاق سوخت از اولویت و اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: در ادامه اجرای سلسله طرح هایی که در نقاط آلوده سراسر استان اجرا شده با بررسی اطلاعاتی و برنامه ریزی هدفمند یکی از کانون های مهم قاچاق سوخت در غرب شهرستان بندرعباس شناسایی و بامداد امروز طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در منطقه گچین اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح که با مشارکت ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس پلیس امنیت اقتصادی و یگان ویژه با حضور میدانی و هماهنگی دستگاه قضایی اجرا شد بالغ بر 20 نقطه و محل دپو که به صورت بتنی و فلزی توسط قاچاقچیان در زیر زمین تعبیه شده بودند و بالغ بر 300 مخزن پلاستیکی و فلزی منهدم و حدود 40 کیلومتر لوله کشی هایی انتقال سوخت از مخازن به سمت خارج از محدوده امحا شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر این که این طرح ها ادامه دارد و اولین و آخرین طرح ما نخواهد بود، اظهار داشت: برابر اعلام سردار فرماندهی کل انتظامی کشور امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی خوب استاندار و رییس شواری تامین ، دستگاه قضایی، سازمان حمل و نقل ، بنیاد مسکن و دیگر دستگاه های استان در اجرای موفق طرح های پاکسازی مناطق آلوده ، خاطر نشان کرد: ماموریت و طرح های عملیاتی پلیس محکم تر و قاطع تر از گذشته اجرا و این طرح ها استمرار خواهد داشت و هرگز اجازه نمی دهیم که سرمایه این ملت این گونه به تاراج گذاشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز