خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت اسکواش استان:

راه‌اندازی خانه اسکواش در استان قزوین پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۰۳

رئیس هیأت اسکواش استان قزوین گفت: امیدواریم با توسعه این رشته در استان خانه اسکواش را در آینده نه چندان دور در مرکز استان راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمع انتخاباتی و عمومی هیأت اسکواش استان قزوین صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

صدیقه ربیعی در این مجمع گفت: توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها از مواردی است که مورد توجه قرار می‌گیرد و امیدواریم مسئولین و فدراسیون در این راستا حمایت داشته باشند؛ زیرا زیرساخت‌ها به شکوفایی استعدادها کمک می‌کند.

رئیس هیأت اسکواش استان قزوین بیان کرد: همگانی کردن رشته اسکواش از دیگر اهداف ما است و شناسایی استعدادها در سنین پایین از مواردی است که پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: استعدادیابی در سال‌های گذشته هم پیگیری شده، همچنین کارگاه‌ها، برنامه‌های مختلف و مسابقات در حوزه این رشته ورزشی در طول دوره گذشته انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: در راستای توسعه اسکواش در سطح روستاها هم برنامه‌هایی اجرا شده است، همچنین دوره تربیت مربی برگزار شد که این مربیان درحال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: برای روز جهانی اسکواش دو جشنواره برگزار شد تا این رشته ورزشی معرفی شود.

ربیعی گفت: برگزاری کارگاه عمومی آموزش اسکواش در نیمه دوم امسال برنامه‌ریزی شده است، همچنین برگزاری مسابقات به مناسبت‌های مختلف و استعدادیابی در سطح مدارس پیش‌بینی شده است.

صدیقه ربیعی تنها کاندیدای ریاست هیأت اسکواش استان بود که پس از پایان رای‌گیری و با ۱۳ رای به مدت چهار دیگر در سمت خود ابقا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز