خبرگزاری کار ایران

سید مهدی ضیا ضیابری سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۵۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این دانشگاه، با تمامی ظرفیت نخبگان و فرهیختگان، مسیر رشد و تعالی را طی می‌کند، افزود: در مسیر پیشرفت و تعالی نظام سلامت، کوشش همگانی در جهت وحدت بوده، اختلاف و انشقاق، معنا ندارد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین تکریم و معارفه معاونت درمان دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست با تقدیر از تلاش‌های معاون پیشین درمان دانشگاه، اظهار کرد: تغییر در سطوح مدیریت، امری بدیهی است و در راستای پویایی و چابکی سازمان‌ها لازم است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تمامی ظرفیت نخبگان و فرهیختگان، مسیر رشد و تعالی را طی می‌کند، افزود: در مسیر پیشرفت و تعالی نظام سلامت، کوشش همگانی در جهت وحدت بوده، اختلاف و انشقاق معنا ندارد و همه ارکان دانشگاه در راستای ارتقای عادلانه نظام سلامت حرکت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر ارتقای نظام درمان، تسهیل خدمات درمانی به مردم، نظارت بر عملکرد واحدهای درمانی، تدوین و اجرای برنامه مدون جهت افزایش رضایتمندی کادر درمان، نظارت و رسیدگی دقیق بر پرونده‌های بیمه، هماهنگی با معاونت‌های مرتبط جهت پیشبرد اهداف دانشگاه، تلاش جهت راه‌اندازی فرایندهای به‌روز درمان و پیگیری جهت پیشگیری و درمان سرطان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ علی اسماعیلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اشاره به روایتی از رسول مکرم اسلام (صلوات‌الله‌علیه و آله) پیرامون مسئولیت‌پذیری، اظهار کرد: بنا بر حدیث شریف، اگر شخصی مسؤولیتی را در بین مسلمانان بر عهده بگیرد و همچون کسی که برای خانواده خود مسئولیت می‌پذیرد، مسئولیت اجتماعی را بر عهده نگیرد، بوی بهشت نیز به مشامش نخواهد رسید.

وی با تقدیر از تلاش‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌پاس زحمات فراوان، افزود: امیدواریم معاون درمان جدید نیز با تیم همراهی که در دانشگاه وجود دارد، سیر رشد و تعالی مجموعه را با تعامل و هم‌افزایی فراهم کند.

گفتنی است در پایان این نشست که معاونین، مدیران ستادی و جمعی از مدیران معاونت درمان دانشگاه نیز حضور داشتند از تلاش‌های عقیل قلی‌پور، معاون پیشین دانشگاه تقدیر و سید مهدی ضیا ضیابری به‌عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز