خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت لرستان:

۵۰ میلیون تومان تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۷۲۷

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به هر بیمار خاص و صعب العلاج در این استان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن اسدبیگی در پنجمین نشست کار گروه استانی صندوق بیماران خاص لرستان با بیان اینکه ما تا کنون ۱۶ هزار و ۷۳۳ بیمار صعب العلاج را نشان دار کرده‌ایم، اظهار داشت: طی این مدت برای بیماران خاص و صعب العلاج، سه هزار و ۱۶ پرونده پذیرش تشکیل شده که از این تعداد، دو هزار و ۶۸۱ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و هزار و ۷۵۲ مورد هم در سامانه ثبت شده است.

وی در مورد آمار بیماران تحت پوشش صندوق بیماران خاص و صعب العلاج استان، گفت: تعداد بیماران صعب العلاج نشان دار ۱۶ هزار و ۷۳۳ مورد است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان داشت: همچنین تعداد بیماران خاص استان ۱۸ هزار و ۱۷ نفر تا امروز بوده که با همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و اداره کل بیمه سلامت استان بیشتر بیماران خاص و صعب العلاج در استان نشان دار شده اند و هر بیمار می‌تواند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، تسهیلات اهدایی دریافت کند.

اسد بیگی افزود: با اجرای این طرح، خدمات سلامت از ۹ خدمت به ۵۰ خدمت افزایش یافته است و از نظر پذیرش و ثبت بیماران در سامانه و پرداخت اعتبارات لازم، جز سه استان برتر در کشور هستیم که دیابت نوع دو، فشار خون بالا و سرطان‌ها جز سه بیماری اول، از بین ۱۰۷ بیماری نشان دار، در استان است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار سال قبل معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، چهار هزار و ۱۰۰ نفر از بیماران متقاضی دریافت وام، در نوبت دریافت وام از صندوق بیماران خاص و صعب العلاج قرار دارند که در صورت تأمین اعتبارات لازم در سال جدید، طبق روال سال گذشته و متناسب با نوع بیماری‌ها، تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام، تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز