خبرگزاری کار ایران

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های شورای شهر قزوین مطرح شد؛

لزوم هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در امور اجرایی شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۱۰

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های عمران، ترافیک و امور زیربنایی با فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با اشاره به ضعف تعامل دستگاه‌های خدمت‌رسان با شهرداری به ضرورت هماهنگی بین این دستگاه‌ها تاکید شد.

به گزارش ایلنا، جلسه تلفیق کمیسیون‌های عمران، ترافیک و امور زیربنایی با فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

مهدی مهدی‌خانی، رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای شهر قزوین در ابتدای این جلسه با تاکید بر تعامل سازنده دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری در امور اجرایی شهر اظهار کرد: به نظر می‌رسد دستگاه‌های خدمات‌رسان با تمام ظرفیت پای کار نیستند و تعامل خوبی هم با شهرداری ندارند.

رحمانی، سرپرست هماهنگی امور اجرایی شهر هم در بیان توضیحات خود در حوزه هماهنگی امور اجرایی شهر گفت: مناطق باید در این امور هماهنگی لازم را داشته باشند و لازم است تا در جلسات بخش درآمد نیز حضور داشته باشیم تا به اعداد و ارقام واقعی برسیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در سخنانی بر لزوم همراهی سایر دستگاهای خدمات‌رسان تاکید کرد و گفت: به‌عنوان نمونه هماهنگی در حوزه جایگاه سی‌ان‌جی وجود ندارد و با اولین اقدام گاز جایگاه را قطع می‌کند که می‌تواند همراهی را با مدیریت شهر داشته باشد.

عرشیان خاطر نشان کرد: در موضوعات اصلاح هندسی نیازمند همکاری و همراهی سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه خدمات‌رسان هستیم.

وی همچنین به موضوع کمبود روشنایی معابر اشاره کرد و گفت: کمبود روشنایی معابر یکی از علت‌های تصادفات فوتی است که ربطی به شهرداری ندارد و اداره برق باید در این خصوص پیگیر باشد اما همیشه شهرداری مقصر دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز