خبرگزاری کار ایران

به دلیل گرد و غبار؛

امروز تمام فعالیت‌های آموزشی و ورزشی مشهد تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۴۵

کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان با توجه به گزارش‌های رسیده اعلام کرد فعالیت مراکز آموزشی و ورزشی تا پایان امروز پنج شنبه در شهرستان مشهد تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی الله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان داشت: نظر به پیش بینی تداوم گرد و غبار از سوی اداره کل هواشناسی استان در شهرستان مشهد و تأکید بر وضعیت هشدار سطح زرد بر اثر پدیده گرد و غبار محلی و اعلام ستاد مدیریت بحران مبنی بر آمادگی این ستاد برای مدیریت این پدیده و بر اساس شیوه نامه اجرایی مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار اقدامات زیر مصوب و جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

این مقام مسئول توضیح داد: پس از بررسی‌های کارشناسی، تعطیلی فعالیت آموزشی همه مراکز آموزشی و نیز فعالیت‌های ورزشی مجموعه‌های ورزشی در مشهد برای امروز پنج شنبه (صبح و عصر) مصوب شد.

دبیر کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان، با عنایت به شرایط جوی و قوع پدیده گرد و غبار توصیه می‌شود، شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای پدیده گرد و غبار همراهی کنند.

الله پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به همه دستگاه‌ها و نهادها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز