خبرگزاری کار ایران

علم الهدی:

تلاش‌ها باید به سمت حذف حاشیه‌ شهر مشهد باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۱۷

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تلاش می‌کنیم که حاشیه شهر برداشته شود، باید با توسعه خدمات عمومی، عمران و آبادانی که با همت شورا و مجاهدت شهرداری در این منطقه انجام شده کلمه حاشیه شهر از منطقه برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید احمد علم‌الهدی امروز در مراسم افتتاح ۴۴ پروژه شهری در منطقه چهار مشهد، اظهار داشت: اقدامات خیراندیشانه و خدمتگزاری خالصانه شورای ششم با همت شهردار مجاهد خوشبختانه سبب حلاوت کام مردم منطقه در این روزهای مبارک شده است.

وی افزود: هدف اساسی تشکیل نظام و نقطه پایبندی هر متدین انقلابی در هر سمت مدیریتی برهم زدن اختلافات طبقاتی است، حاشیه شهر به معنای نقطه محروم از خدمات عمومی است، اگر مدیریت شهری خود را موظف به توسعه خدمات در شهر می‌داند، این عنوان مناسب نیست، رهبری نسبت به حاشیه شهر مشهد حساسیت بیشتری دارند.

 نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: این اصطلاح غلط حاشیه شهر، تضمین کننده اختلاف طبقاتی است و باید حاشیه شهر با شهر یکسان شود‌. ما تلاش می‌کنیم که حاشیه شهر برداشته شود، باید با توسعه خدمات عمومی، عمران و آبادانی که با همت شورا و مجاهدت شهرداری در این منطقه انجام شده کلمه حاشیه شهر از منطقه برداشته شود.

علم‌الهدی عنوان کرد: این گونه پروژه‌ها، برهم زدن اختلاف طبقاتی در زندگانی مردم را به مرحله ظهور و بروز می‌رساند و برای من لذت بخش است.

وی ادامه داد: طرحی پیشنهاد شد و ظاهرا مقدمات مطالعاتی انجام شده و امیدواریم با همت شهردار و همکاری شورا این طرح بدون فوت وقت انجام شود که سبب خارج شدن حاشیه از بن بست می‌شود و حاشیه را به شهر متصل می‌کند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: مسئله دیگر موضوع بانوان است زن و مرد در تمام شئون بهره‌برداری از حقوق عمومی یکسان هستند، مقتضیات خاصیت جنسیتی است وگرنه در حقوق انسانی مساوی هستند، لذا در ارائه خدمات عمومی با حفظ این نکته که زن و مرد برابر هستند باید کار کنیم و اصل صیانت را در زن حفظ کنیم.

علم‌الهدی گفت: زنان از همه امتیازات ورزشی تفریحی، گردشی، قهرمانی و تمام حقوق انسانی که مردها برخوردارند باید برخوردار باشند. ضمن تشکر از پارک بانوان باید این مسئله توسعه پیدا کند و سعی کنید بخش خواهران به طور انحصاری در همه پارک‌ها باشد، در تمام بخش‌های بانوان امکانات وسیع با هزینه کم یا بدون هزینه فراهم کنید، تشکر می‌کنم که شهر را آباد و مشکل اختلاف طبقاتی را از بین می‌برید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز