خبرگزاری کار ایران

زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری در «گراب» کوهدشت ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۷۲

زلزله‌ای با قدرت ۳.۶ ریشتر منطقه گراب در شهرستان کوهدشت استان لرستان را لرزاند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز سه شنبه - یازده مهرماه - زلزله‌ای  با شدت ۳.۶ ریشتر «گراب» در استان لرستان را لرزاند.

مهدی پازوکی مدیرکل بحران استانداری لرستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز ساعت ساعت ۱۰:۳۵ زمین لرزه‌ای با شدت ۳.۶ ریشتری در عمق هشت کیلومتری زمین مناطق گراب و کونانی در شهرستان کوهدشت را لرزاند.

 وی افزود: تاکنون هیچ خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده است.

مدیرکل بحران استانداری لرستان تاکید کرد: گروه های ارزیاب و امدادی به منطقه اعزام شده‌اند تا ضمن بررسی میدانی شرایط هرگونه خسارت احتمالی را برآورد کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: کارکنان اورژانس در پی وقوع زلزله در شهرستان کوهدشت در حالت آماده باش قرار دارند.

"محسن آدینه‌‎وند" با اشاره به آماده باش کامل نیروهای عملیاتی در استان افزود: بر اساس ارزیابی‌های اولیه تیم واکنش سریع اورژانس در منطقه تاکنون موردی از مصدومیت مرتبط با وقوع زمین لرزه گزارش نشده است، اما آمادگی تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی، بهداشتی و درمانی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز