خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر بهداشت؛

سه بخش درمانی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۴۶

سه بخش جدید ام آر آی، دیالیز و فیزیوتراپی امروز (شنبه) در آیینی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان خراسان شمالی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شیروان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: با توجه به فراهم شدن شرایط استقرار دستگاه ام آر آی در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) شیروان برای نخستین بار این بخش در این شهرستان راه‌اندازی و مردم شیروان و شهرهای مجاور از مزایای این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

جواد شاهین فر افزود: برای بهره برداری از این بخش درمانی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و از مزیت‌های راه‌ اندازی این بخش تسهیل ارایه خدمت به مردم شهرستان و کاهش هزینه‌های درمانی بیماران است.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی واحد دیالیز این بیمارستان با چهار تخت فعال هشت میلیارد ریال اعتبار و واحد فیزیوتراپی این بیمارستان با ۲ بخش فعال ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شاهین فر با اشاره به راه‌اندازی پد بالگرد (مناطقی برای فرود و برخواستن هلیکوپتر) با پنج میلیارد ریال اعتبار در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شیروان، گفت: این پد مطابق با استانداردها احداث شده و از این پس امداد هوایی اورژانسی نیز به‌ راحتی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شیروان پذیرفته می‌شوند.

افتتاح بخشی آی پی دی ( بین المللی) بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد و بازدید از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد از برنامه های سفر یک روزه معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان شمالی است.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۶۸ هزار نفر آن در قالب ۱۸ هزار خانوار در ۱۵۷روستای شیروان سکونت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز