خبرگزاری کار ایران

مراسم تکریم و‌ معارفه فرماندار جدید نیشابور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۰۸

مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری نیشابور با حضور معاون سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی ظهر پنجشنبه در محل سالن شهید عابدی فرمانداری نیشابور نیز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: زمانی جنگ شروع شد که سیستم نظامی ما وابسته غرب بود و طبق آمار سازمان ملل ۵۲ کشور برعلیه ایران بودند اما به همت جوانان این سرزمین یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم و ۸ سال جنگیدیم که در حال حاضر صادر کننده بسیاری از تسلیحات نظامی و صنایع دفاعی هستیم.

‌سیدهادی طباطبایی در جلسه شورای اداری نیشابور اظهار داشت: در جنگ های متعدد موفق بودیم و در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد. این موفقیت ها همه حاصل اعتماد مردم به جمهوری اسلامی است اما دشمن توپخانه را به سمت انتخابات گرفته و ما وظیفه داریم مردم را به آینده روشن انقلاب آگاه کنیم.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: فرمانداری نیشابور جایگاه مهم و تاثیرگذاری دارد و در تمام حوزه ها نظارت برعهده فرمانداری است که تاکنون تمام افراد، دارای کارنامه قوی به نیشابور پا گذاشته اند.

احسان ارکانی اظهار داشت: گاهی شاهد بودیم که یک مدیر، سنگر خدمت مردم را با ملک شخصی خود اشتباه گرفته است و از حوزه مسئولیت خود خارج شده که این بازتاب نامطلوب برای مردم را در پی خواهد داشت چراکه باید سنگرهای خدمت به مردم در مسیر واقعی خود قرار بگیرند.

فرماندار پیشین نیشابور نیز در این مراسم اظهار داشت: متاسفانه در حوزه زیرساخت ها در کشور و شهرستان مشکل داریم همچون ساختمان قدیم بنیاد شهید که می‌توانست درمانگاه خانواده های شهدا و ایثارگران باشد اما امروز این ساختمان به مزایده برای فروش گذاشته شد و بنیاد شهید استان از این امر مهم غفلت کرد.

ابوطالب جوان گفت: نیشابور یک آزمایشگاه نیست که تا با شرایط و اقلیم منطقه عادت کرده ای باید بروی و فرماندار جدید جایگزین شود، این رویه و نگاه باید اصلاح شود؛ کسی که آمده و آموزش دیده چنانچه مشکلی دارد باید اصلاح شود نه اینکه حذف شود.

وی عنوان کرد: وقتی پول و اعتباری نیست و نمی توان کاری کرد اداره یک شهر کار بسیار دشواری است، آنگاه که از درد و مطالبه مردم مطلع و آگاه بودم اما نمی توان کاری کرد بسیار سخت می‌شود.

جوان با بیان اینکه باید ارزیابی مدیران و فرماندار را از مردم و‌ مراجع ذیصلاح بخواهید نه از شنیده ها افزود: بنده از کشاورزان، حوزه صنعت و معدن و دامداران عذرخواهی میکنم که نتوانستم در جلسات تشکیل شده برایشان کاری انجام بدهم.

در پایان این مراسم از ابوطالب جوان فرماندار پیشین قدردانی و مهدی دونده به عنوان فرماندار جدید نیشابور نیز معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز