خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد؛

صعود هفت پله‌ای لرستان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۷۳۸

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از صعود هفت پله‌ای استان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید آرش قیاسیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور قابل توجه ورزشکاران  لرستان در چهارمین دوره  المپیاد استعداد های برتر کشور، اظهار کرد: ورزشکاران لرستانی در این مسابقات موفق به کسب ۹ مدال طلا، ۹مدال نقره و ۸ برنز شدند.

وی افزود: ورزشکاران پسر لرستان  در این مسابقات ۶ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز را کسب کردند همچنین ورزشکاران دختر  نیز موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شدند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه لرستان با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه دهم  جدول توزیع مدال‌های چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور قرار گرفت، تصریح‌ کرد:  لرستان با کسب این تعداد مدال و امتیاز توانست به صعود هفت پله‌ای در بین استان‌های کشور دست یابد که این جایگاه  یک موفقیت قابل توجه برای ورزش استان محسوب می‌شود.

قیاسیان لرستان را مخزنی از استعدادهای ورزشی در همه رشته‌ها عنوان کرد و با تاکید بر اینکه تمرکز بر روی رده‌های پایه و استعدادهای برتر باعث رشد و ارتقا ورزش  لرستان در همه سطوح خواهد شد، گفت:  با توجه به بحث آمایش در ورزش استان تمام تلاش ما در مجموعه ورزش وجوانان  این است تا با حمایت‌های  لازم  و شکوفایی این  استعدادهای برتر ورزشی شاهد موفقیت و افتخار آفرینی آنها  در میادین  جهانی و رقابت‌های  المپیک باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز