خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد:

کارشکنی‌ها مانع اجرای پروژه‌هایی است که به نفع مردم است/ استاندار یزد برای تسریع پروژه‌ها ورود کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۷۹۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: به رغم گذشت شش ماه از سال، برخی از پروژه‌های عمرانی مانند بلوار پیامبر اعظم(ص)، بلوار ایرج افشار، تقاطع سه سطحی امام حسین و... حتی کلنگ زنی هم نشده است.

به گزرش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام سیدناصر حیدری در سخنان پیش از دستور یک صد و پنجاه و پنجمین جلسه عنی شورای شهر با گلایه از برخی کارشکنی‌ها و کوتاهی‌ها اظهار داشت: در دوره ششم شورای اسلامی ساعت‌ها در خصوص پروژه‌ها بحث و بررسی صورت گرفت که تعدادی از این جلسات با حضور مسئولین ارشد استان بوده اما متاسفانه همچنان مردم در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در خصوص پروژه پیامبر اعظم قرار بود در صورتی که منابع مالی آزادسازی املاک در مسیر این پروژه که ده‌ها برابر اعتبار آزادسازی یک سال شهر یزد است تامین شود این پروژه اجرا و در غیر این صورت، پروژه حذف شود اما ماه‌ها از آن تصمیم گذشته، اما نه منابع مالی طرح دیده شده و نه تصمیمی در خصوص حذف آن گرفته می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در خصوص بلوار ایرج افشار نیز گفت: نمونه دیگر کارشکنی هاعدم اجرای بلوار ایرج افشار است.

وی بیان داشت: بلواری که احداث آن صد در صد به نفع مردم است و بخش زیادی از مشکل ترافیکی شهر را برطرف خواهد کرد روا نیست به بهانه‌های مختلف و یا متاسفانه زیاده خواهی برخی افراد تا این اندازه مورد بی‌مهری قرار گیرد و اجازه اجرای آن به شهرداری داده نشود.

سخنگوی شورای شهر یزد در ادامه عنوان کرد: عاجزانه از استاندار و سایر مسئولین و حتی دستگاه‌های نظارتی تقاضای ورود به این موضوع مهم را داریم.

حجت الاسلام حیدری در پایان سخنان پیش از دستور خود خاطرنشان کرد: پروژه‌های دیگری نیز به‌رغم تاکید شورای اسلامی و اختصاص ردیف اعتباری آن مانند بوستان بزرگ شهری، تقاطع‌های غیرهمسطح، پروژه امام محمد باقر (ع) و پروژه آیت الله ابوترابی نیز هنوز اجرایی نشده که از شهردار، معاونین مربوطه و مدیران مناطق مربوطه تقاضای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز