خبرگزاری کار ایران

در مشهد صورت گرفت؛

کشف و انهدام بزرگترین باند قاچاق خرید و فروش خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۵۴

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان رضوی از کشف و انهدام بزرگترین باند قاچاق خودرو در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین دشتبان با اشاره به عزم راسخ و جدی دست اندرکاران امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: استان خراسان رضوی از استان های برتر و شاخص در امر مبارزه با قاچاق کالاو ارز و پیشرو در اجرای منویات مقام معظم رهبری در این حوزه است و بر این اساس باندهای مهم و از جمله بزرگترین باند قاچاق نقره طی سال گذشته در این استان منهدم شد و در سال جاری با توجه به شعار سال مبنی بر مهار تورم و افزایش تولید و نقش شوم و موثر قاچاق در ایجاد تورم و مهار تولید ملی رویکردهای جدید و کارگروه های ویژه ای در این حوزه تشکیل شده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: در همین راستا با تلاش های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی پلیس فرودگاه های خراسان رضوی کشف و انهدام بزرگترین باند قاچاق و خرید و فروش خودرو در مشهد با دستگیری اعضاء و کشف و ضبط خودروها که با ترفندهای مختلف و جعل پلاک ملی آماده فروش بودند با ارزشی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال از اقداماتی است که به تازگی صورت گرفته و جای تقدیر دارد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون دستگاه های عضو(اجرائی، امنیتی، انتظامی، قضائی و نظامی) در آمادگی و هوشیاری کامل قرار دارند و از انسجام و هماهنگی بسیار بالایی برخوردار هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز