خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

۱۰۰ کلاس درس در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۲۲

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ کلاس درس در استان کرمانشاه در آستانه سال تحصیلی جدید افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مرزبان نظری با بیان اینکه امروز (۲۶ شهریور) همزمان با افتتاح مدارس در سراسر کشور ۱۵ مدرسه با ۱۰۰ کلاس درس در استان کرمانشاه تحویل آموزش و پرورش شد، گفت: برای ساخت این مدارس در استان ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به بالا بودن سرانه فضای آموزشی مدارس استان در مقایسه با میانگین کشوری، گفت: در استان کرمانشاه به ازای هر دانش‌آموز ۶.۴ متر مربع فضای آموزشی داریم که این عدد در کشور حدود ۵.۲ متر مربع است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: هم اکنون ۱۲۴ پروژه با ۴۰۰ کلاس درس و زیربنای ۳۷ هزار متر مربع در استان کرمانشاه در دست احداث است که در ساخت ۸۰ مدرسه خیران مشارکت دارند.

نظری در ادامه با قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان به واسطه کمک به امر مدرسه سازی در کرمانشاه، گفت: خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه همواره برای عمل به تعهدات خود پای کار بوده‌اند. 

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز استان همه ساله به همه تعهدات خود در امر مدرسه سازی عمل می‌کنند، گفت: امسال تعهد خیرین مدرسه ساز استان ساخت ۴۴ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۴۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

به گفته نظری، استان کرمانشاه ۴۴۰ خیر حقیقی و حقوقی فعال در حوزه مدرسه‌سازی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز