خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

در انتخابات با هیچ فرد و جناحی عهد اخوت بسته نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۴۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در برگزاری انتخابات سالم و مطمئن با هیچ فرد و جناحی عهد اخوت بسته نشده و نام هر فردی از صندوق خارج شود مورد پذیرش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام نظری در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی، افزود: برای افزایش مشارکت در انتخابات باید از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و قشر تأثیرگذار جامعه در راستای امیدآفرینی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مهندسی انتخابات در 4 رکن خلاصه می‌شود که شامل سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت است، ادامه داد: هر برگ رأی انتخابات، به عنوان ناموس به شمار می‌رود و در راستای امنیت باید برای حراست از آن کوشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و تمامی افراد جامعه باید نسبت پمپاژ امید در جامعه اقدام کنند تا مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

نظری با تأکید بر اینکه راه نفوذ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری بسته شود، تصریح کرد: در اطلاع‌رسانی انتخابات باید هوشمندانه عمل کرد و راه نفوذ را به درستی شناخت و آن را مسدود کرد.

وی به سرنوشت‌ساز بودن انتخابات سال جاری در سرنوشت کشور اشاره کرده و بیان داشت: با توجه به رویدادهای سال گذشته، برگزاری انتخابات در سال جاری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز