خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن تاکید کرد؛

افزایش ۶۶ درصدی اعتبارات عمرانی فومن در دولت سیزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۷۷

فرماندار فومن گفت: اعتبارات عمرانی فومن در دولت سیزدهم ۶۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از فومن، موسی فکور با بیان اینکه درصد تحقق اعتبار تا ۱۴۰۰، ۲۷ بود که اکنون به تحقق ۷۹ درصدی رسیده است، گفت: تحقق‌های دولت قبل اوراق بود و اکنون این اعتبارات نقدی شده است.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه ۶۶ درصد اعتبارات عمرانی فومن افزایش داشته است، افزود: اعتبار عمرانی سال اخیر فومن ۲۸۰ میلیارد تومان شده است.

وی با بیان اینکه بدهی‌های هزار میلیاردی دولت قبل، طرح ساماندهی حقوق بازنشستگان، افزایش یارانه‌ها و با منابع داخلی و بدون استقراض انجام شد، ادامه داد: دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرده است.

فکور همدلی و هم نوایی و توافق بین سران قوا را موجب توسعه و امید و پیشرفت دانست و اضافه کرد: مسئولان نباید جلوی کار یکدیگر را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بزرگ‌ترین بحران دهه اخیر یعنی کرونا را پیش از کشورهای پیشرفته دنیا کنترل کرده است، گفت: دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی دولت سبب ایجاد روابط‌های مختلفی شده است.

فرماندار فومن عضویت ایران در پیمان شانگ‌های و بریکس را یک موفقیت برای کشور دانست و بیان کرد: این دولت آینده مردم را به لبخند غربی‌ها گره نزده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت پروژه‌های برق رسانی، آبرسانی، آسفالت، پل سازی و… در فومن با اعتبار بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، اضافه کرد: ثبت جهانی ماسوله در ریاض عربستان بزودی مطرح می‌شود.

فکور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ فقط ۷ ترانس برق نصب شده بود و امسال ۲۸ ترانس نصب کردیم و ۱۷ کیلومتر کابل خود نگهدار نصب شد و امروز مقدار آن به ۷۲ کیلومتر رسیده است، افزود: همت و تلاش ما برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها است.

وی با اشاره به اینکه هنوز در روستاها ضعف عمرانی و خدماتی وجود دارد، تصریح کرد: مشکلات زیادی از قبل به ما ارث رسیده است.

فکور حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب افتخار ملی و ناامیدی دشمنان ملت دانست و افزود: دشمنان در سال ۸۸ نشان داده‌اند که از حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌ترسند و آن را عنصر قدرت ملی ایران می‌دانند.

فرماندار فومن مشارکت حداکثری در انتخابات را امید و اقتدار و انگیزه برای ملت و کشور دانست و افزود: فرصت و منافع حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات باید برای جامعه عنوان و تبیین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز