خبرگزاری کار ایران

معاون ارشاد استان خبر داد؛

آغاز ثبت نام اولیه خبرنگاران متقاضی مسکن در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۰۴

معاون امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ثبت نام اولیه خبرنگاران متقاضی مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن از امروز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سمیع در این خصوص افزود: بر اساس پیش بینی انجام گرفته برای تامین مسکن خبرنگاران از سوی رئیس‌ جمهور و متعاقب آن استانداری خراسان رضوی، اعلام اسامی خبرنگاران واجد شرایط برای دریافت مسکن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: در فرآیند ثبت نام خبرنگاران در طرح نهضت ملی مسکن، ابتدا متقاضیان توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی احراز هویت شده و فهرست اسامی واجد شرایط از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اداره کل راه و شهرسازی اعلام می شود.

معاون امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: احراز هویت و ثبت نام اولیه خبرنگاران متقاضی شرکت در طرح نهضت ملی مسکن استان در امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام می گیرد، متقاضیان می‌توانند بدون مراجعه به این ادارات مشخصات خود شامل "نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه و شماره تماس" را به شماره تلفن ۰۹۱۵۵۱۸۳۷۴۹ پیامک کنند تا احراز هویت و ثبت نام اولیه انجام گیرد.

سمیع به خبرنگاران متقاضی شرکت در طرح نهضت ملی مسکن توصیه کرد که شرایط اولیه برای ثبت نام در این طرح را مطالعه کنند و با آگاهی از شرایط اولیه طرح نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی های انجام گرفته مسکن خبرنگاران برای متقاضیان در مشهد، شهر گلبهار در نظر گرفته شده است و خبرنگاران شهرستان‌ها نیز می‌توانند از ظرفیت این طرح در نزدیکی محل سکونت خود بهره گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز