خبرگزاری کار ایران

دستورات ویژه برای برخورد با رانندگان پرخطر در اردبیل صادر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۳۹

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: دستورات ویژه‌ای برای برخورد با رانندگان پرخطر و برهم زنندگان نظم و امنیت ترافیکی در اردبیل صادر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جلال آفاقی در پی نارضایتی شهروندان از رانندگی های مخاطره آمیز و برهم زنندگان امنیت ترافیکی که با حرکت درجا، لایی کشی، حرکات مارپیچ، سرعت سرسام آور، سرعت غیرمجاز و یا ایجاد آلودگی صوتی بانصب سیستم بک فایر و نظایر آنها موجب نگرانی عمومی و نارضایتی شده اند، اظهار داشت: وسیله نقلیه شخصی ابزار تخلیه هیجانات روحی و روانی نیست و با کسانی که موجب سلب آسایش عمومی و ترس و رعب شهروندان می شوند، با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی از صدور دستورات ویژه به پلیس راهور  در مرکز استان خبر داده، افزود:  از اول شهریورماه، طرح ویژه ای در سطح شهر اردبیل برای برخورد با تخلفات حادثه آفرین رانندگان و رانندگی های مخاطره آمیز اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با اشاره به ضرورت صیانت از نظم عمومی و حقوق عامه و پیشگیری از تبعات ناگوار رانندگی های پرخطر و سایر جرایم مرتبط احتمالی و نارضایتی شهروندان، گفت: رانندگان حادثه ساز و پرخطر جهت تست روانسنجی و بررسی حالات روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی خواهند شد.

آفاقی همچنین از توقیف وسیله نقلیه در رانندگی های مخاطره آمیز از هفت تا سی روز علاوه بر اعمال قانون و جریمه نقدی خبر داده، افزود: برابر دستورصادره و علاوه بر موارد فوق، رانندگان حادثه ساز و پرخطر جهت بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به آموزشگاه های تعلیم رانندگی برای طی دوره یک هفته ای معرفی خواهند شد.

وی همچنین از شهروندان خواست درصورت داشتن مستندات از چنین رانندگی هایی درسطح شهر، مراتب را به دادستانی یا پلیس اعلام دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز