خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری قزوین:

اولین جشنواره سرود شهروندی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۰۶

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: اولین جشنواره سرود شهروندی با عنوان «نواشهر» مهر ماه امسال در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین برجی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در شش محور حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز و تفکیک پسماند از مبداء برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ارتقای فرهنگ شهروندی با بکارگیری ابزار هنر، ایجاد بستر لازم در ساماندهی گروه‌های سرود و اجرای سرودهایی با مضامین شهروندی و در نهایت شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از هنرمندان قزوینی در عرصه سرود را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی بیان کرد: فراخوان جشنواره از اول شهریور ماه و مهلت ثبت نام تا 30 شهریور ماه تعیین شده و مهلت ارسال آثار در کلان شهرها تا بیستم مهرماه و مسابقه نهایی جشنواره نیز در 30 مهرماه امسال خواهد بود.

برجی در خصوص جوایز ویژه جشنواره نیز گفت: گروه اول این جشنواره 15 میلیون تومان، گروه دوم 12 میلیون تومان و گروه سوم نیز 10 میلیون تومان جوایز نقدی دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جوایز ویژه کلان شهرها نیز همین مبلغ برای گروه‌های اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

برجی تصریح کرد: این جشنواره امسال در سطح استانی و بخش ویژه کلان شهرها و در سال آینده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز