خبرگزاری کار ایران

با پیگیری بازرسان جهاد کشاورزی؛

قاچاقچی سابقه‌دار آرد در استان قزوین زمین‌گیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۴۰

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: قاچاقچی آرد در این استان هنگام خروج ۹ تن و ۳۶۰ کیلوگرم آرد به یکی از استان‌های همجوار با پیگیری بازرسان این سازمان شناسایی و متوقف شد.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری با اعلام این خبر افزود: این میزان آرد معادل ۲۳۴ کیسه که قرار بود در داخل استان قزوین توزیع شود، بامداد گذشته با سوداگری راننده خودروی حمل آرد به خودروی دیگری منتقل شده و درحال ورود به استان دیگری بود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: پس از شناسایی دو متهم برای ارتکاب این قاچاق، سریعا پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه جابه‌جایی آرد با خودروی فاقد مجوز در داخل یک شرکت تولید آرد صورت گرفته و باید در آینده برای مقام قضایی توضیح دهند؛ا ین راننده خودرو حدود یک ماه گذشته نیز به ارتکاب قاچاق آرد مبادرت داشته و در نزد محاکم قضایی ۵۶ میلیون تومان جریمه شده بود.

این مسئول تاکید کرد: هیچ خودروی حمل آردی حق ندارد بدون هماهنگی و صدور مجوز بارهای موجود در خودرو را به خودروی دیگری منتقل کرده و یا تغییر مسیر دهد که قطعا چنین رفتارهایی از نظر قانونی قابل پیگیرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز