خبرگزاری کار ایران

در چهار ماهه اول امسال؛

1500 قطعه نیروگاهی در نیروگاه شهید رجایی قزوین ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۷۴۰

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید رجایی گفت: در 4 ماهه امسال، تعداد یک‌هزار و 500 قطعه مورد نیاز واحدهای نیروگاهی، از سوی متخصصان داخلی این نیروگاه طراحی و ساخته شده است.

به گزارش ایلنا، احمد شیرزاد با بیان این خبر گفت: در پی اعلام نیاز به قطعات و تجهیزات کاربردی در واحدهای سیزده گانه از سوی معاونت‌های تعمیرات نیروگاه، متخصصان اداره ساخت داخل، نسبت به ساخت قطعات اقدام کردند.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید رجایی اضافه کرد: ساخت شفت بویلر فیدپمپ‌های نیروگاه سیکل ترکیبی، ساخت ریتینر جهت مکانیکال سیل بویلر فیدپمپ‌های نیروگاه بخار، ساخت مجموعه کامل کوپلینگ بویلر فیدپمپ نیروگاه سیکل ترکیبی ازجمله قطعات ساخته شده است.

نایب رئیس هیأت مدیره نیروگاه شهید رجایی بیان کرد:  همچنین ساخت انواع لاک پلیت‌ها، ساخت والوباکس جهت سوت بلاورهای کوره و ساخت صفحات کلاچ الکتریکی از دیگر قطعات ساخته شده است.

وی اظهار کرد: برای ساخت این تعداد قطعه و تجهیزات، نقشه‌های فنی آن در داخل نیروگاه و از سوی متخصصان اداره ساخت داخل شرکت انجام و توسط سازندگان داخلی، ساخته شده که در واحدهای بخاری وسیکل ترکیبی نیروگاه به بهره‌برداری رسیده است.

نیروگاه شهیدرجایی با 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور است که ضمن تولید پایدار انرژی الکتریکی، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با هدف کاهش وابستگی به شرکت‌های خارجی و به منظور کاهش هزینه‌های جاری، طراحی و مورد ساخت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز