خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد؛

احتکار ده تن برنج و ۲۰۰ حلب روغن خوراکی در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۰۲

فرمانده انتظامی کاشمر از کشف ۱۰ تن برنج و ۲۰۰ حلب روغن خوراکی ۵ کیلویی احتکار شده در بازرسی از انباری یک واحد تجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ حسن مشهدی با بیان این که احتکار کالاهای اساسی و عدم عرضه آن به شهروندان ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، بیان داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قانونی خواهد کرد.

وی گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته از احتکار مقادیر قابل توجهی برنج و روغن در انبار یک واحد صنفی در یکی از مناطق شهرستان کاشمر مطلع و پی گیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

سرهنگ مشهدی با اشاره به این که ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این انبار ۱۰ تن برنج و ۲۰۰ حلب روغن خوراکی ۵ کیلویی احتکاری کشف شد. 

این مقام انتظامی از معرفی یک متهم در این زمینه برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز