خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

کمبود سرانه‌های آموزشی در صدرا / 400 دانش آموز استثنایی در صدرا جهت آموزش روزانه به شیراز می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۸۸

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای شهر صدرا گفت: حدود 400 دانش آموز استثنایی (معلول ذهنی و جسمی) در شهر صدرا ساکن است که جهت دریافت خدمات آموزشی به شهر شیراز سفر روزانه دارند، این مسئله نشانگر نیاز مبرم این شهر به مدارس مختلف است.

به گزارش ایلنا، خداکرم فیروزمند گفت: شهر صدرا به لحاظ وجود مجتمع‌های مسکونی و افزایش جمعیت در چند سال اخیر در زمینه کمبود مدارس مشکلات زیادی دارد، بیش از چهار هزار دانش آموز در شهر صدرا ساکن می‌باشند که روزانه برای تحصیل به شیراز رفت و آمد می‌کنند که این موضوع سبب تحمیل هزینه‌های جانبی به خانواده‌ها می‌شود.

فیروزمند افزود: حدود 400 دانش آموز استثنایی (معلول ذهنی و جسمی) در شهر صدرا ساکن است که جهت دریافت خدمات آموزشی به شهر شیراز سفر روزانه دارند، این مسئله نشانگر نیاز مبرم شهر صدرا به مدارس مختلف است.

وی  ادامه داد: در چند ماه اخیر با تلاش شبانه روزی شورای اسلامی شهر دو مدرسه ۱۸ کلاسه در فاز یک و دو شهر صدرا به بهره برداری رسیده است. 

فیروزمند در خصوص توسعه مدارس گفت: شورای شهر طبق رسالت خود تلاش دارد تا مدارس بیشتری را برای تحصیل دانش آموزان صدرا مهیا کند و در این زمینه، استقرار ناحیه آموزشی در شهر صدرا و حمایت خیرین مدرسه ساز می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

وی  خاطرنشان کرد: شکوفایی تمدن اسلامی در آموزش و پرورش شکل می گیرد و لازم است که در این مسیر گام برداریم و بهترین جا برای این کار، مدارس خیرساز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز