خبرگزاری کار ایران

یک مسئول عنوان کرد؛

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای عبور از بحران سالمندی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۹۱

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: لازم است اعضای شورای سلامت شهرستان، نسبت به عملکرد و وظایف خود در زمینه جمعیت اقدام کنند تا با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی، شاهد عبور از بحران سالمندی در این شهرستان باشیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا مهرعلیان در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان قزوین گفت: در سال‌های گذشته، تصمیماتی اتخاذ شده بود که دو بچه کافی است و همین امر باعث کاهش نرخ باروری شد که اکنون شاهد کاهش نرخ باروری و جمعیت در این شهرستان هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین ادامه داد: مهمترین زیرساخت برای رشد جمعیت، نرخ باروی است و برای جبران بحران جمعیت، فقط در پنج سال پیش رو پنجره جمعیتی فرصت داریم و اگر از این فرصت باقی مانده استفاده نشود، این فرصت را هم از دست خواهیم داد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت جمعیت استان و شهرستان عنوان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حوزه بهداشت و جوانی جمعیت ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان قزوین هم در این جلسه اظهار کرد: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی بعد از هر نشست، نسبت به وظایف سازمانی و فعالیت خود در راستای سلامت، بخصوص بحران جمعیت اقدام کنند و گزارشاتی از فعالیت‌های انجام شده در آن حوزه در زمینه جمعیت و سلامت ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز