خبرگزاری کار ایران

نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها:

تسهیلات کم بهره به کشاورزان جنوب کرمان هم تعلق گیرد/ احداث سد در شهر رمشک، ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۲۲۹

نماینده کرمان در شورای عالی استان‌ها گفت: اکثر مردم جنوب کرمان، کشاورز هستند اما چندان نتوانسته‌اند از وام کم بهره، بهره‌‌مند شوند لذا از دولت تقاضامندیم تا تسهیلاتی با سود کم در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش ایلنا، خداداد خارایی به مسائل و مشکلات جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: صدور پروانه بهره‌برداری از چاه‌های کشاورزی به نام فرم شماره یک، به کندی صورت می‌گیرد و کشاورزان به این موضوع معترض هستند و لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به این موضوع از سوی مسئولان رسیدگی شود.

خارایی ادامه داد: صدور اسناد کشاورزی، اراضی و باغی در جنوب کرمان تسریع شود تا کشاورزان بتوانند از تسهیلات کشاورزی، به شکل آسان‌تر استفاده کنند.

وی افزود: از آن جا که اکثر مردم جنوب کرمان، کشاورز هستند اما چندان نتوانسته‌اند از وام کم بهره، بهره‌‌مند شوند و اغلب تسهیلات با سود بالای ۱۸ درصد دریافت می‌کنند لذا از دولت تقاضامندیم تا تسهیلاتی با سود کم در اختیار این آنها  قرار دهد تا بتوانند به کار خود ادامه دهند و متضرر نشوند.

عضو شورای عالی استان‌ها در ادامه به معادن جنوب استان هم اشاره کرد و گفت: مردم، هیچ سودی از این معادن نمی‌برند و باید سهم شان از این معادن لحاظ شود و همچنین برای جوانان این منطقه هم شغل ایجاد شود.

خارایی در پایان از مسئولان وزارت نیرو درخواست کرد تا با احداث سدی در شهر رمشک، از هدر رفت آب‌های بالادستی جلوگیری کرده و مشکل آب این منطقه نیز رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز