خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کار:

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۵۹۹

با حضور معاون وزیر کار، سید فرهاد ناصری نیا، به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی و از خدمات علی جهانی تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور کریمی بیرانوند معاون اشتغال وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی، ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران کل شورای هماهنگی، سید فرهاد ناصری نیا به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان معرفی و از خدمات علی جهانی تجلیل و تقدیر شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این مراسم همدلی و کار جهادی را مهمترین رمز موفقیت در کار عنوان کرد و گفت: با برنامه های ابلاغی وزارت متبوع و تعامل و همکاری با همه ارگان‌ها و نهادهای استان تلاش می‌کنیم به مردم لرستان صادقانه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش همه مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان کمک به حفظ اشتغال موجود و حمایت از تولید و تقویت سه جانبه گرایی با همراهی، هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی است.

سید فرهاد ناصری نیا دارای کارشناسی ارشد، معاون امور اجتماعی و معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئول گزینش اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان را در سوابق خود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز