خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی استاندار گیلان؛

محمد ابروفراخ معاون فرماندار فومن شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۵۳

با حکم استاندار گیلان، محمد بروفراخ به‌عنوان معاون فرماندار فومن منصوب شد.

محمد ابروفراخ که پیش از این در اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان مشغول به فعالیت بود، با حکم استاندار گیلان به عنوان معاون فرماندار فومن منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، استاندار گیلان طی حکمی محمد ابروفراخ را به‌عنوان معاون فرماندار فومن منصوب کرد.
وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی کشاورزی و کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی است، به‌عنوان کارشناس ارشد وزارت کشور با بیش از ۱۳ سال سابقه خدمت در مسئولیت واحد برنامه ریزی و امور عمرانی بوده و سوابق اجرایی چون تکنیسین راه و ساختمان بخشداری احمد سرگوراب، مسئول واحد عمران فرمانداری شفت و کارشناس ارتقای امنیت اجتماعی استانداری گیلان را در کارنامه خود دارد.
محمد ابروفراخ فرزند پاسدار شهید نادر ابروفراخ است که ضمن تدریس در دانشگاههای گیلان، دبیر و کارشناسی دوازده کارگروه تخصصی در وزارت کشور را برعهده داشته است که از جمله آن: کارگروه برنامه ریزی و توسعه شهرستان شفت، کارگروه کشاورزی و محیط زیست، دبیر و کارشناس ستاد بحران، کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال، کارگروه ایمنی و زیر بنایی و حفاریهای غیر مجاز، دبیر ستاد مسکن مهر، دبیر و کارشناس پیگیری ستاد تخصصی ۳دوره سفر ریاست جمهوری، دبیر و کارشناس معادن شن و ماسه، دبیر و کارشناس و مسئول ستاد امور ایثارگران فرمانداری شفت، دبیر و کارشناس پروژه های عمرانی شهرداری‌ها، کارشناس کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی گیلان و کارشناس کمیسیون حاشیه نشینی استانداری گیلان است.
ارائه مقالاتی درباره راتونینگ برنج و ژئوپلوتیک مواد مخدر و تاثیر آن در روابط بین الملل ایران و کشورهای همسایه از دیگر سوابق علمی و پژوهشی وی محسوب می‌شود.
مراسم معارفه محمد ابروفراخ در روزهای آتی با نظر مسئولان شهرستان فومن برگزار خواهد شد.
پیش از این حکمت توفیقی معاونت فرمانداری فومن را بر عهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز