خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران در شورای عالی کار:

حقوق کارگران کفاف تامین معیشت و نیازهای آنان را نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۶۹۴

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: باتوجه به افزایش قیمت‌ها و تورم، هزینه‌های زندگی به شدت افزایش یافته و جوابگوی نیاز کارگران در حوزه‌های معیشت و مسکن نیست و انتظار داریم نمایندگان این موضوع را مد نظر داشته و فکر اساسی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، آیت اسدی در نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری با مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: یکی از انتظارات ما از نمایندگان داشتن نشست‌های مستمر در طول سال با جامعه کارگری است و نباید افزایش ارتباطات صرفا به ماه‌های منتهی به انتخابات محدود شود.

نماینده کارگران در شورای عالی کار ادامه داد: در حوزه خودرو شاهد این بودیم که با پیگیری‌های مستمر نماینده استان قزوین اقدامات مثبتی صورت گرفت، در حوزه کارگری هم انتظار داریم در زمینه‌هایی مانند بیمه، درمان و دستمزد هم اقدام کنند.

وی عنوان کرد: از نمایندگان درخواست می‌کنیم از وزیر کار سئوال کنند چرا ماده 41 اجرا نمی‌شود و در برنامه هفتم هم یک بند اضافه کرده و کلمه «مرکب» را بکار برده‌اند تا اگر دولت چند سال هم نتواند بدهی کارگران را بدهد با همان مبلغ سابق باشد که حق کارگران ضایع خواهد شد و این بی ارزش شدن زحمت کارگران یک چالش جدی است.

در این جلسه نمایندگان تشکل‌های کارگری استان موضوعات و دغدغه‌های جامعه کارگری را در سطح استان و ملی بیان کرده و خواستار رسیدگی توسط نمایندگان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز