خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آبیک:

سارقان دو واحد تولیدی در آبیک دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۰۱۱

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری متهمان و سارقان دو واحد تولیدی در این شهرستان و بازگردانده شدن اقلام به سرقت رفته به صاحبان شرکت‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بهروز لامعی با اشاره به واصل شدن گزارش وقوع سرقت در دو شرکت تولیدی در این شهرستان بیان کرد: در یکی از شرکت‌ها که در حوزه ریسندگی و بافندگی بود، ۳۱۰ قطعه از قطعات ریسندگی و 9 هزار و 800 سوزن دستگاه ریسندگی این واحد تولیدی به سرقت رفته بود؛ این شرکت باید افتتاح می‌شد و ۴۰۰ نفر مشغول به کار می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک افزود: این پرونده سرقت در دستور کار انتظامی شهرستان آبیک قرار گرفت و کارآگاهان انتظامی به این شرکت اعزام و با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق شدند و یک سارق هم تحت تعقیب قرار دارد.

وی ادامه داد: ارزش قطعات این شرکت ۱۱ میلیارد تومان بود که بخش قابل توجهی از قطعات کشف شده و به صاحب شرکت تحویل شده است.

لامعی بیان کرد: در یک شرکت تولیدی دیگر نیز مسئولین امر مدعی شدند که ۳۱ محموله به وزن تقریبی ۸۰۰ تن از مواد اولیه خریداری شده وارد شرکت نشده که با بررسی و تحقیقات پلیسی مشخص شد با تبانی چند نفر مواد اولیه خریداری شده به مکان دیگری انتقال و به فروش رسیده است که برای متهمین، پرونده قضایی تشکیل و اقدامات پلیس ادامه دارد.

وی تاکید کرد: اقدامات پلیسی فوق در راستای تحقق شعار سال « مهار تورم، رشد تولید» صورت گرفته و این انتظامی با جدیت پیگیر رفع نیازهای پلیسی مردم عزیز و مدیران صنایع خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز