خبرگزاری کار ایران

عضو شورای راهبردی شهر هوشمند شهرداری قزوین:

هوشمندسازی شهر قزوین کلید خورد / 110 پروژه هوشمندسازی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۲۱

عضو شورای راهبردی شهر هوشمند شهرداری قزوین گفت: سوپر اپلیکیشن قزوین من مهم‌ترین ابرپروژه‌ای است که امروز افتتاح می‌شود و آغاز کار در حوزه‌های هوشمندسازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی مهدیخانی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات شهرداری قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، گفت: شاهد حجم گسترده فعالیت توسط مجموعه شهرداری هستیم و شهرداری در حوزه‌های مختلف با دقت و حساسیت دنبال حل مشکلات است.

عضو شورای راهبردی شهر هوشمند شهرداری قزوین ادامه داد: حجم بالای فعالیت‌های شهرداری، باعث فراموشی حوزه هوشمندسازی نشده و شعار ما "قزوین آینده، قزوین هوشمند" است.

وی بیان کرد: حفظ محرمانگی اطلاعات شهروندان در تمام سامانه‌ها، خدمت‌های بدون محدودیت و زمان، خدمت‌های بدون واسطه و هزینه اضافه و شفاف سازی از مواردی است که در هوشمندسازی مورد تاکید است.

این مسئول ادامه داد: شهرداری آمادگی دارد که در بستر باز، اطلاعات لازم را در اختیار پژوهشگران قرار دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج کنند.

وی عنوان کرد: هوشمندسازی در حوزه مدیریت یکپارچه تاثیر قابل توجهی دارد و شهرداری قزوین در این عرصه پیشرو خواهد بود و کمک می‌کند سایر شهرداری‌های استان هم از این امکان استفاده کنند.

مهدیخانی اظهار کرد: در ابتدا ۴۰۰ پروژه هوشمندسازی احصاء و در جلسات کمیسیون بررسی شد و در نهایت با استفاده از نظرات نخبگان ۱۱۰ سرویس که امکان خدمت رسانی به مردم داشت انتخاب شد و در حال حاضر ۱۰ ابر پروژه و ۷۰ پروژه زیرمجموعه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ حدودا ۲۰ درصد مردم قزوین از امکانات خدمات هوشمند استفاده کردند که در سال گذشته به ۲۸ درصد رسید؛ البته تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم.

در این مراسم ۱۰ پروژه کلان هوشمندسازی شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسید و تمبر قزوین من هم رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز