خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۵۸

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ به صورت سرزده از ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ به صورت سرزده از ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید کرد و ضمن تبریک عید سعید فطر با همکاران قضایی و اداری و برخی از مراجعین مردمی دیدار نمود و در جریان کم و کیف خدمت رسانی به مردم و مراجعان قرار گرفت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید بیان دکرد: امید است در سال جدید که مقارن با ایام ماه مبارک رمضان بوده است بتوانیم با انرژی و روحیه جدید و الهام گرفته از معنویات این ماه، با برنامه ریزی قوی‌تر و همت بالا، شاهد ارتقاء بیش از پیش عملکرد محاکم تهران باشیم و امید آن داریم در فضای آرام‌تر و با رفع مشکلات معیشتی شاهد تلاش همکاران باشیم.

رئیس کل محاکم تهران گفت: الحق و الانصاف عملکرد همکاران دادگاه‌های عمومی وانقلاب تهران در سال پیش علیرغم سختی‌ها و کاستی‌ها قابل تحسین بود و علت اصلی آن وجود فضای همدلی، احساس مسئولیت و علاقه به خدمت است که در واحد‌های قضایی حاکم است.

وی در این بازدید، دربخش‌های مختلف ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت اعم از دفاتر معاونین رئیس کل در امور قضایی و اجرایی، اجرای احکام مدنی، امور حقوقی، امور کیفری، شعب قضایی، دفترکل، ارسال و مراسلات، دبیرخانه، آمار و فناوری اطلاعات، امور اداری و مالی، بایگانی و روابط عمومی و امور فرهنگی حضور یافت و ضمن مطالعه موردی برخی پرونده‌ها در شعب مجتمع قضایی کارکنان دولت و طرح سوالاتی در خصوص آن‌ها با مدیران و همکاران به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت.

جعفری در بازدید از شعب و بخش‌های مختلف مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت، از همکاران قضایی و اداری مربوطه در خصوص میانگین تعیین وقت، موجودی شعب و نوع پروند‌ها سوالاتی را مطرح نمود و دستورات و ارشادات لازم را صادر کرد.

در این بازدید محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل محاکم، عادل ترازوی زر معاون امور حقوقی رئیس کل محاکم و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز