خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی؛

۲۹ متهم و خرده فروش مواد مخدر در سه شهرستان قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۱۹۱

در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان‌های قزوین، آوج و تاکستان ۲۹ نفر مهم دستگیر شده و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن خدایی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه کلانتری‌های11 ،12 و چوبیندر برگزار شده و 19 نفرمتهم به سرقت و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: کشف 2 دستگاه پراید مسروقه و مقادیری اموال خودروی مسروقه ازجمله ضبط وباند، لاستیک وقالپاق از دیگر اقدامات این طرح بود.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج هم عنوان کرد: با اجرای این طرح در سطح حوزه آبگرم، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 5 نفر خرده فروش و معتاد با 110 گرم مواد مخدر شدند.

سرهنگ علی زرینی ادامه داد: کشف ۵ تن چوب قاچاق از دیگر توفیقات ماموران در این حوزه بود و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان هم از اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه خرمدشت خبر داد و گفت: در این طرح ماموران، موفق به دستگیری 5 نفر خرده فروش و معتاد با 30 گرم مواد مخدر شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی تصریح کرد: ۵ تن چوب درختان تازه بریده و تکه شده قاچاق و مقدار ۵۴۵ نخ سیگار قاچاق از دیگر توفیقات ماموران دراین حوزه است و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز