خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس:

قزوین مقصد یازدهمین نمایشگاه بزرگ مد و لباس بانوان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۱۸

مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس گفت: نمایشگاه بزرگ مد و لباس پیش از این در 10 شهر کشور برگزار شده بود و یازدهمین نمایشگاه هم 31 خرداد ماه در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید جام آبادی در نشست خبری رویداد و نمایشگاه بزرگ مد و لباس که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: در تمام نمایشگاه‌هایی که برگزار کردیم با استقبال خوبی رو به‌رو شدیم و آخرین نمایشگاه که در یزد بود 7 میلیارد تومان گردش مالی داشت، در اصفهان هم 100 هزار بازدیدکننده در 3 روز داشتیم.

مدیر اجرایی نمایشگاه مد و لباس ادامه داد: قیمت مناسب و کیفیت از ویژگی‌هایی است که در این نمایشگاه مورد تاکید است؛ البته فاکتور اصلی که باعث استقبال شده، تنوع بالای محصولات است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه چادر، عبا، مانتو، پوشاک کودک و اکسسوری و پوسش سر برای بانوان ارائه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: 5 هزار دعوت نامه و بن تخفیف در سطح استان توزیع شده که مبلغ آن در مجموع بیش از ۶ میلیارد ریال است و در هر بسته بن 3برگه تخفیف برای خرید چادر، مانتو و روسری وجود دارد.

وی عنوان کرد: طرح تعویض چادر کهنه با نو هم در این نمایشگاه اجرا می‌شود، در نمایشگاه اخیر ۴۰۰ قواره چادر تعویض شد و در قزوین پیش‌بینی شده تعویض 500  قواره داشته باشیم و چادرها هم از ۳۹۰ هزار تا ۲ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

جام‌آبادی اظهار کرد: نمایشگاه قزوین از ساعت 16 روز چهارشنبه /31 خرداد ماه/ در سرای بهشتیان سرای سعدالسلطنه آغاز می‌شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه هم از ساعت 11 تا 22 فعال خواهد بود.

وی درباره قیمت بالای برخی محصولات مانند چادر اظهار کرد: باتوجه به اینکه پارچه چادر عمدتا از خارج وارد می‌شود و پارچه‌های داخلی هم پاسخگوی نیاز نیست و میزان عرضه با تقاضا همخوانی ندارد، قیمت تمام شده در آن بالاتر است و کاهش قیمت در این حوزه در توان نمایشگاه یا مسئولان استان نیست.

جام‌آبادی خاطرنشان کرد: سعی شده در این نمایشگاه برای همه قشرها و سلیقه‌ها محصول داشته باشیم و تنوع مدل و کیفیت بالا را شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز