خبرگزاری کار ایران

توضیح درباره خاموشی مناطقی از شیراز؛

قطعی برق در برخی محلات ناشی از ازدیاد بار و گرمای بیش از حد بود / برنامه ریزی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۱۰

شرکت برق منطقه‌ای فارس در خصوص بروز خاموشی در برخی نقاط از کلانشهر شیراز، اطلاعیه‌ای صادر و توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، قطع برق طی دو روز اخیر در مناطقی از شیراز به دلیل وزش تندباد و ازدیاد بار و گرمای بیش از حد، حادث شده و برنامه‌ریزی شده نبوده است.

در اطلاعیه‌ شرکت برق منطقه‌ای فارس، آمده است: "به اطلاع همشهریان عزیز در شیراز می‌رساند به دلیل بروز اشکال فنی در تجهیزات برخی ایستگاه‌های برق، ناشی از ازدیاد بار و گرمای بیش از حد، متاسفانه شاهد قطعی برق ناخواسته در مناطق و محلاتی از این کلانشهر به شکل کوتاه مدت بوده‌ایم.

بدیهی است اقدامات فنی برای رفع موارد فوق در حال اجراست و در چند ساعت پیش رو، با همکاری بی دریغ مردم فهیم شیراز خاموشی‌های یاد شده مرتفع خواهد شد."

 در بخشی از این اطلاعیه، شرکت برق منطقه‌ای فارس ضمن عذرخواهی از شهروندان شیرازی به دلیل مواجهه با خاموشی و قطع برق، تصریح کرده است که تاکنون هیچگونه برنامه خاموشی نوبتی در دستور کار قرار ندارد.

برق منطقه‌ای فارس در این اطلاعیه از مشترکان درخواست کرده است که با مصرف بهینه و رعایت الگوهای پیشنهادی، صنعت برق را برای تامین نیاز ایام گرم تابستان، یاری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز