خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ریزی برای تأمین برق پایدار در تابستان ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۴۷

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد: با تدابیر و نظارت عالیه شخص وزیر نیرو و برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف همه ارکان این صنعت، ۱۴۰ اقدام گسترده برای تأمین برق پایدار و مستمر برای تحقق تابستان روشن و پرامید سال جدید تدوین شده و با تمام توان در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، حبیب قراگوزلو با اشاره به پایداری کامل شبکه برق در سراسر کشور تأکید کرد: تمامی ارتباطات شبکه برق به‌صورت لحظه‌ای و ۲۴ ساعته در مرکز کنترل شبکه برق مورد پایش قرار گرفته و با ایجاد توازن بین تولید و مصرف، هرگونه محدودیت در شبکه به‌فوریت شناسایی و مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آنچه به‌ عنوان پایداری شبکه برق از آن یاد می‌شود نتیجه ماه‌ها تلاش گسترده و همه‌جانبه ارکان صنعت برق است، از طریق تریبون زنده به مردم شریف ایران اسلامی نوید امید به پایداری برق در تابستان سال جدید داد و گفت: امسال که در واپسین ساعت‌های آن به سر می‌بریم با تلاش گسترده و همه‌جانبه صنعت برق که با همراهی جانانه مردم و مشارکت صنایع در برنامه‌های مدیریت بار رخ داد شاهد خاموشی جدی و برنامه‌ریزی شده چه در تابستان و در زمستان نبودیم.

وی اضافه کرد: نتیجه این سرفرازی نزد مردم، عزم وزارت نیرو در دولت سیزدهم را جزم کرد و با تدابیر و نظارت عالیه شخص وزیر نیرو و برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف همه ارکان این صنعت، ۱۴۰ اقدام گسترده برای تأمین برق پایدار و مستمر برای تحقق تابستان روشن و پرامید سال جدید تدوین شده و با تمام توان در حال اجرا است.

قراگوزلو افزود: با توجه‌ به اینکه این ۱۴۰ اقدام به‌صورت همه‌جانبه در همه بخش‌های صنعت برق تدوین شده ابراز امیدواری کرد با افزایش ظرفیت تولید برنامه‌ریزی شده که بخش عمده‌ای از آن محقق شده و با توسعه شبکه یکپارچه و به‌هم‌پیوسته برق‌، مصمم هستیم از تابستان جدید نیز با همراهی مردم و صنایع سرفرازانه و عزتمند عبور کنیم و گردش چرخ صنعت و روشنی خانه‌های مردم به انرژی ارزشمند برق پایدار باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: در همین راستا با تدابیر اندیشیده شده و بهره‌مندی از تجارب ذی قیمتی که از تعامل و برنامه‌ریزی مشترک بین وزارت نیرو و وزارت صمت ایجاد شده است، تلاش خواهیم کرد شرایط مناسب‌تری در تابستان پیشرو رقم بخورد و تأمین انرژی موردنیاز بیش از ظرفیت سال جاری، فرصت قدردانی از همراهی و مشارکت صنایع در برنامه‌های پاسخگویی بار صنعت برق را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز