خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان البرز:

نانوایی‌های البرز تحت رصد ویژه دادستانی قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۴۹

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: با توجه به افزایش قیمت نان و متعادل شدن وزن چانه و اعمال نظارت‌های مستمر، تخلفات نانوایان قابل چشم پوشی نیست و دادستانی شهرستان در راستای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، تخلفات این حوزه را به صورت ویژه رصد می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده در حاشیه بازدید از نانوایی‌ها شهرستان البرز گفت: در هفته‌های اخیر به دلایل مختلف نحوه فعالیت نانوایی‌ها از حیث کیفیت تولید و عرضه به موقع نان موجب نارضایتی شهروندان شده و باید دستگاه‌های متولی نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدامات اجرایی را در دستور کار قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز افزود: با ضابطه‌مند کردن نانوایی‌ها، تخلفات این حوزه کاهش چشمگیر یافته است، اما برخی تخلفات مانند کم فروشی و عدم فعالیت برخی نانوایان موجب بی نظمی در این حوزه و نارضایتی مردم شده است.

وی بیان کرد: نانوایان نیز از حیث کیفیت و کاهش سهمیه آرد مصرفی و همچنین برخی اختلالات در دستگاه‌های کارت خوان مخصوص نانوایان گله‌مند بوده و مطالباتی دارند و باید درخواست‌های آن‌ها نیز از سوی دستگاه متولی مورد توجه قرار گیرد.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: توزیع آرد در بین نانوایی‌ها به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی توسط شبکه حمل و نقل اختصاصی انجام می‌شود و باید به موقع صورت گیرد و نباید عدم عرضه آرد موجب تعطیلی نانوایی‌ها شود.

وی یادآور شد: در حاشیه این بازدید، یک متخلف این حوزه که آرد یارانه‌ای را دریافت و در بازار آزاد بفروش می‌رساند شناسایی و به اتهام تحصیل مال نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و دستگیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز